Viktoria Karlsson

Just a small town girl

Sun is shining and so are you

Kategori: Allmänt

Den här långhelgen har jag spenderat tillsammans med Jesper. Det i kombination med det underbara vädret vi haft kan ju inte bli annat en perfekt!

I torsdags gjorde jag mitt första utomhuspass i Sverige för i år. Så efterlängtat! Strålande sol på Hällåsen, som verkligen är mitt andra hem. Har saknat det!! Dessutom gick 150ingarna sådär fort att jag var tvungen att trippelkolla tidtagaruret för att riktigt tro att det var sant. Magisk känsla! De andra två passen jag haft i helgen, ett styrkepass och ett backpass, har också känts riktigt bra så det verkar verkligen som att någonting är på gång!

På den träningslediga tiden har vi hängt på Långnäs (bara ben+jordgubbar=kärlek), tänkt bada men misslyckats rätt rejält, tagit långa promenader och faktiskt pluggat lite också. Känns sjukt tråkigt när det är såhär, men vissa saker måste man. Avslutade i alla fall allting med middag ute på balkongen nu ikväll och det var helt underbart! Jag vet inte om ni märkt det, men jag älskar verkligen sommaren..

Nu har jag en ledig dag kvar. Behöver packa lite, ringa en del samtal och fixa lite allmänt inför resan i helgen. Sedan har jag ett hoppass att se fram emot på kvällen! Hoppas ni får en bra vecka! x
Kommentera inlägget här: