Viktoria Karlsson

Just a small town girl

Let's start over

Kategori: Allmänt

Denna helg har jag ägnat i princip enbart åt plugg. Inte jättekul, men nu är det verkligen sista rycket så jag kan faktiskt svälja det. Har räknat ut att jag nu bara har typ 20 (!!) skoldagar kvar på gymnasiet (då inräknat studentveckan och allt) och de 20 dagarna vägrar jag att vara stressad. Så då får det bli lite helgjobb! Min sista engelskauppgift är nu så gott som klar - det känns väldigt fint!

Men idag har jag självklart tränat också. Löpningar och hopp i backe. Kort men intensivt pass. Hade lite tur med vädret, för det var ju bra mycket bättre idag än det varit tidigare i veckan! Sedan jag kom hem har jag sett Frölunda ta hem ett SM-guld, lagat+ätit en riktigt god laxlasagne och fixat en mangosmoothie som jag kan ha till mellanmål imorgon. Kommer verkligen behövas, för jag har två tuffa pass att se fram emot! Tänkte därför också bara ta det lugnt resten av kvällen. Lite soffhäng framför mästarnas mästare kanske? Hoppas ni får en bra start på nästa vecka!
Kommentera inlägget här: