Viktoria Karlsson

Just a small town girl

Här är jag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu var det ett tag sen.. Kände att jag behövde lite lov från bloggandet när jag landade i Sverige igen, för det blev två rätt intensiva resveckor! Dagarna på Teneriffa var helt underbara med massor av bra träning och välbehövlig sol, men Dubai blev inte lika lyckat för min del. Sprang till mig ett nytt pers på 100, men sedan blev jag sjuk och tvingades ställa in resten. Så. Sjukt. Tråkigt! Nu är jag dock på banan igen och tränar på som vanligt. Är faktiskt just hemkommen från ett pass med 200-intervaller runt Vågen i det härliga vårvädret! Så skönt! Ska göra mig i ordning lit och sedan sticka över till Jesper.  Han ville bjuda mig på tacos, och det tackar man ju inte nej till ;)

Bjuder på två bilder också. En träning från Teneriffa, och den rätt snygga metron i Dubai.








Kommentera inlägget här: